logo
امروز : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۴۱۱۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

جوانان انقلابی پیش‌گام روایت‌گر جبهه مقاومت باشند

جوانان-انقلابی-پیش‌گام-روایت‌گر-جبهه-مقاومت-باشند-
امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: جوانان انقلابی‌ و شرکت‌کنندگان در نماز جمعه و همه رسانه‌ها و صدا و سیما باید پیش‌گام روایت‌گر از جبهه مقاومت و پیروزی‌ها و افتخار‌آفرینی‌ آن‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه جنایات، ترورها و کشتار غیر نظامیان رژیم صهیونیستی که بعضی‌ها را ناامید کرده است، اظهار کرد: نه تنها ناامیدکننده نیست بلکه مصداق مهم پیروزی است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شبهه‌افکنی‌ها در مورد عملیات طوفان‌الاقصی نمود و نشان پیروزی و موفقیت آن است، افزود: کسانی که در مورد ادامه محور مقاومت و هزینه فایده آن بحث می‌کنند، شبیه آن‌ها هستند که از روی نداشتن بصیرت، برای منصرف کردن امام حسین (ع) هم تلاش می‌کردند.  

امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: جوانان انقلابی‌ و شرکت‌کنندگان در نماز جمعه و همه رسانه‌ها و صدا و سیما باید پیش‌گام روایت‌گر از جبهه مقاومت و پیروزی‌ها و افتخار‌آفرینی‌ آن‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی باشند. 

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند؛ ما به دو جهت از حافظ تجلیل می‌کنیم، یکی به دلیل زبان فاخر اوست (شعرای بزرگ نگهبان زبان هستند)، زبان‌ها سرمایه‌های گران‌سنگی هستند و کسانی که با چند زبان حرف می‌زنند، سرمایه‌داران بزرگی هستند و حافظ در فارسی‌، شهریار و امثال آن در ارتباط زبان ترکی شاهکار آفریده‌اند، بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ اوج شعر شهریار، در شعر ترکی اوست و کسی که به میراث گران‌بهای زبان فارسی را حفظ کند، باید با امثال حافظ و سعدی آشنا باشد و کسی که می‌خواهد گران‌بهای شعر ترکی را حفظ کند، باید با اشعار امثال شهریار ارتباط داشته باشد.

امام جمعه شهرستان خرمدره اضافه کرد: حضرت معصومه (س) از چنان شخصیتی برخوردار بودند که زیارت‌نامه او از جانب امام معصوم (ع) صادر می‌شد و زیارت او زمینه‌ساز بهشتی شدن است.

زاهدی‌پور تأکید کرد: آن چه که امروز جامعه ما را با مشکلات اساسی مواجه ساخته است، الگوگیری نامناسب در بین نوجوانان و جوانان است و افرادی به عنوان الگو در جامعه معرفی می‌شوند، که در اصول ابتدایی زندگی با مشکل مواجه هستند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰